Podsumowanie 2017


    Oprócz tego, że pojawi się post z 10 najlepszymi filmami tego roku to chciałam zrobić małe podsumowanie moich ogólnych odkryć jeśli chodzi o kino i wspomnieć jakie postępy poczyniłam przez ten rok. Pierwszy raz w życiu obejrzałam Star Wars, żeby utwierdzić się w przekonaniu, że to kompletnie nie moje kino. Obejrzałam około 40 krótkich metraży i dałam się zachwycić tej formie. Nadrobiłam filmografię młodszego Afflecka, Javiera Bardema i po części Quentina Tarantino. Nareszcie obejrzałam Tropicieli Mogił, horroru, którego zawsze bałam się zobaczyć, i okazał się średni. Oraz gorzko rozczarowałam się na T2: Trainspotting, kontynuacji mojego ulubionego filmu, na którą czekałam latami.  


NAJLEPSZE FILMY OBEJRZANE W 2017:


Wściekłe psy reż. Quentin Tarantino 1992 WIĘCEJ TU

Manchester by the sea reż. Kenneth Lonergan 2016 WIĘCEJ TU

Martwica mózgu reż. Peter Jackson 1992

Gerry reż. Gus Van Sant 2002 WIĘCEJ TU

Jąkała reż. Benjamin Cleary 2015

La La Land reż. Damien Chazelle 2016

Cargo reż. Yolanda Ramke, Ben Howling 2013

Coco reż. Lee Unkrich 2017

Człowiek z magicznym pudełkiem reż. Bodo Kox 2017 WIĘCEJ TU

NAJGORSZE FILMY OBEJRZANE W 2017:


Song to Song reż. Terrence Malick 2017 

Wróżby kumaka reż. Robert Gliński 2005

Superprodukcja reż. Juliusz Machulski 2002

#WSZYSTKOGRA reż. Agnieszka Glińska 2016

Kochaj reż. Marta Plucińska 2016

Life reż. Daniel Espinosa 2017

Historia pewnego życia reż. Stephane Brize 2016



NAJWIĘKSZE ROZCZAROWANIA 2017 ROKU:


Split reż. M. Night Shyamalan 2016

Zabicie świętego jelenia reż. Yorgos Lanthimos 2017

T2: Trainspotting reż. Danny Boyle 2017 

Dunkierka reż. Christopher Nolan 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz